Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
July 15, 2009
Image Size
1.0 MB
Resolution
738×1026
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
979
Favourites
133 (who?)
Comments
21
Downloads
8
×
Snarly ACEO by cottondragon Snarly ACEO by cottondragon
My scanner scanned it a little bit blurry and the fangs are a little bit too far right but-ach ja xD
Quick ACEO just for fun ^o^
Polys and watercolours for the bg
Whoops, I forgot his whiskas .___."
Add a Comment:
 
:iconsternen-gaukler:
Sternen-Gaukler Featured By Owner Jul 26, 2009  Hobbyist Traditional Artist
j4f?
thats really awesome!
du ya make aceo-trades?
Reply
:iconcottondragon:
cottondragon Featured By Owner Jul 26, 2009  Professional Digital Artist
lol, thank you^^
hm I could maybe, what were you thinking of?
Reply
:iconsternen-gaukler:
Sternen-Gaukler Featured By Owner Jul 26, 2009  Hobbyist Traditional Artist
and cool avatar xD

im just thinking... about aceo card? bookmark? con-badge or DIN A5, A4 or A3? i dunno. depends on what u want. it doesnt matter for me. i have enough time for all formats.
Reply
:iconcottondragon:
cottondragon Featured By Owner Jul 26, 2009  Professional Digital Artist
lol, thank you xD
oh I would love to have a bookmark, mine got lost =( what do you want for exchange, the snarly one or shall I make one for you ^o^
Reply
:iconsternen-gaukler:
Sternen-Gaukler Featured By Owner Jul 26, 2009  Hobbyist Traditional Artist
which snarly one?

what for motif do ya want?
Reply
:iconcottondragon:
cottondragon Featured By Owner Jul 26, 2009  Professional Digital Artist
haha, the one you are commenting ;3 or I will make you a custom one, you choose ^^
I would love to have nelson [link] or pancho [link] floyd [link] OR henry <3 [link] whatever you want/feel comfortable with^^
Reply
:iconsternen-gaukler:
Sternen-Gaukler Featured By Owner Jul 26, 2009  Hobbyist Traditional Artist
doggies O.O
i LOVE these xD wanna have one but i cant...

ok i make u a doggy-bookmark ^^
Reply
:iconsternen-gaukler:
Sternen-Gaukler Featured By Owner Jul 26, 2009  Hobbyist Traditional Artist
sry im so stupid. u mean THIS card here. sry xD
Reply
:icononeeyedcanine:
OneEyedCanine Featured By Owner Jul 16, 2009   Traditional Artist
Yup, all over work of epicness
Reply
:iconnaughtycal-star:
naughtycal-star Featured By Owner Jul 16, 2009  Student Traditional Artist
ohhh i lovee thisss
i WANT IT D:
Reply
Add a Comment: